marți, 1 iunie 2010

Un mizilic

ElZap

Una din primele șase companii petroliere ale lumii, Total S.A. s-a pus pe făcut proiecte. Unul din ele, care se derulează pe durata a cinci ani, are ca scop construirea unor baterii ce vor stoca ceva mai eficient energia solară.

Așa scrie la gazetă. Eu nu am de unde să știu că e sau nu-i așa.

Bun! Proiectul ăsta ar costa patru milioane de dolari. De dolari, nu de euro.

Acum, eu nu țin neapărat să vorbesc despre energii regenerabile, sau de alte chestii de astea, dar știu că e criză.

Criză!

Criză este însă pentru noi, nu pentru ei.





Bănuiesc că proiectul "Practică să înveţi, învaţă să practici" este mult mai valoros decât cel derulat de MIT. Cam tot patru milioane de euro face şi ultimul proiect. Ăsta cu practică să...


Păi, dacă-i așa, mie nu-mi rămâne decât să-l citez pe Grigore Alexandrescu.

Ăla care vorbea de Vulpea liberală.

„Îmi e rău de aseară, îmi e rău cît se poate,
Şi cu trebile ţării să mă lăsaţi în pace.
Craiul ştie ce face;
El nencetat gîndeşte la al obştii folos.
Adio! sînt bolnavă: m-am înecat c-un os.”


Treaba e că vulpea aia era doar liberală.
Acum vulpea și-a pus în coadă un scaiete.
Ea este pedeliberală.

Să ne trăiţi, Coană Mare!
Să ne trăiţi şi să ne faceţi şi alte proiecte de-astea.
Patria are nevoie de dumneavostră.
Altfel nu ştie cum să se ducă înainte.

De râpă?


P.S.

„Nu vă ajunge un singur Jaguar? Puteţi umbla cu două odată?”

Întrebare pusă aiurea, desigur.

Aiurea?

2 comentarii:

  1. Doamna Maladia Vergu e o veche cunoştinţă de-a noastră, nu? Îi citeam articolele la gazetă şi mă miram ce treabă are ea cu Învăţământul, fiindcă părea să nu priceapă nimic. Una e să nu pricepi, însă, şi alta să nu TE pricepi! Uite că Vergu se pricepe la afaceri.

    Nu prea ştiu care e traducerea în limba română a expresiei "practică să înveţi..."
    De-aici încolo, nu mai fac niciun efort să-mi imaginez în ce constă proiectul.

    RăspundețiȘtergere
  2. @renata

    Epoca face oamenii. Ea îşi pune amprenta pe modul nostru de a ne comporta.

    Într-o epocă, în care cangrena a cuprins cam toate segmentele, nu e de mirare că fiecare din noi găseşte câte o soluţie de supravieţuire.

    Unii însă doar supravieţuiesc, alţii însă SUPRAVIEŢUIESC.


    Şi cum lumina, nu mai vine de la răsărit, ci de la apus, iată un alt proiect care face cam tot 4 milioane de dolari.

    http://www.semiconductor-today.com/news_items/2010/JAN/DOE_180110.htm

    RăspundețiȘtergere