joi, 9 februarie 2012

Iepuraşul din Pont


ElZap

Nu că aş fi avut eu încredere vreodată în politicieni, dar azi am rămas mut.

Mut din cauză că mi s-a oprit un banc în blog. Ce să mai vorbesc?!

Iepurasul sta la marginea padurii si-si face manichiura. Trece pe acolo Lupul
si-l intreaba :
- Ce mai faci Iepuras ?
- Uite imi ascut si eu unghiile, daca apare Leul sa-l rup in bucati.
Peste un timp vine ursul il vede pe Iepuras si spune :
- Da' ce faci acolo mai Iepuras.
- Uite imi ascut si eu unghiile: daca apare Leul sa-l rup in bucati.
Aude Leul ce obraznic e Iepurasul si merge sa se convinga :
- Ce faci aici Iepuras ?
- Uite, imi fac manichiura si vorbesc prostii.



Şi altora li s-a oprit, dar nimeni nu ştie ce.

Poate un os care va să vină.

Poate un os mai vechi, folosit de pescarul în ape tulburi pe post de undiţă. Dacă peştele cel mut se hotăreşte să cotcodăcească, este tras de urgenţă pe uscat.

De fapt ce mă interesează pe mine Ferma Animalelor? Până la urmă singurii care sunt mereu în tabăra vânatului sunt alegătorii. La vânători, trofeul e o chestie de şansă. Noi suntem mai norocoşi. Noi avem pierderea asigurată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu