joi, 14 februarie 2013

Valentine's Day


ElZap

Pentru mine ziua asta nu reprezintă absolut nimic.

E ca şi cum ar trebui să aştept să vină ziua asta ca să spun ceva unei femei.
Ar reprezenta ceva, numai dacă aş ţine morţiş să mă dau în spectacol. Din prostia mea, sau la îndemnul ei. Eu cred că fiecare om ar o "Valentine's Day" care e numai a lui şi a ei şi nu trebuie să facă din ea o sărbătoare de grup.

Văd că nu toţi sunt însă de părerea mea.

Şeful (al cui, că al milioanelor de oameni nu e?) ţine să se oprească din treburile lui importante, să facă un cadou unui personaj care era cât pe ce să schiaune pe la uşa parlamentului. Altfel de ce trebuie să anunţe poporul că ea este cea "întru care am binevoi", devreme ce tot poporul o ştie?





Sau poate vrea să-l imite pe un alt ilustru bicisnic care şi-a bătut joc de ţara asta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu