duminică, 5 iunie 2011

Clocomeikărul


ElZap

Poate că mă scoate cineva din ceaţă! Ce o fi ăla clocomeikăr, sau mă rog Clockomaker dacă tot ne-am englezit pe marginea şanţului, a twitterului, a facebookului, a blogrollului şi a slangurilor încrucişate.

Dau cu Google în search şi research şi nu găsesc nimic. Ba găsesc, şi găsesc chiar în wikipedie.

Cică ar fi altceva decât Clockmaker, dar un altceva descoperit de o mulţime. O mulţime ce se tot fandoseşte până ce ajunge turmă. Turma asta behăie la fel cum a behăit prima oaie ce a luat o notă falsă, de s-a crezut nightingale.

Acum mă apuc să învăţ latina, greaca veche, ca să mă pot da mare. Să le pot vorbi proştilor care nu ştie cum se pronunţă corect ca să ai succesuri cu ghiotura.


2 comentarii:

  1. Mă întreb cum ai ajuns la crocobaurul ăsta de cuvânt...

    RăspundețiȘtergere
  2. @renata
    Dacă mergi la "wikipedie" şi o iei în susul apei o să găseşti.

    Poate să fie vorba de "Ceasornicarul Sfântului Pavel" sau de un alt ceasornicar, dar chestia e că nimeni nu a băgat de seamă că prin copy/paste reproduci inclusiv erorile.

    RăspundețiȘtergere