vineri, 1 iulie 2011

Masculul feroce


ElZap

Când despre el vuieşte mapamondul cum că ar fi mort după femei, nici nu mai stai la îndoială. Femeia este călcâiul lui Ahile sau al dumisale, aşa că aici trebuie lovit. Nici nu mai contează faptul că nu-i chiar aşa de viril pe cât se şuşoteşte pe la radio şanţ. Contează că de mâna femeii trebuie să piară.

Dacă era beţiv, individul trebuia compromis vârându-i o sticlă de vodcă sub pernă. Dacă era vânător precum au fost şi mai sunt încă unii, trebuia să i se recite la proces Moartea căprioarei, nu-i aşa?

Acum, la cei şaizeci de ani plus un ecart acolo, DSK era tocmai potrivit. Potrivit ca să ce? După capul meu, la vârsta asta DSK era taman potrivit să se retragă. Dacă el n-a vrut, nu-i exclus să fi vrut alţii. Ar fi o ipoteză, nu-i aşa.

Sunt sigur că n-a ajuns DSK în aşa hal încât să-i plâng eu de milă, dar mă gândesc câ femeia asta a fost pusă să-l ţină de vorbă niţel.

Nu mult. Atât cât să piardă trenul.

Păi, dacă eşti mare grangur ar trebui să ştii că e cazul să sufli şi-n cameriste.


2 comentarii:

  1. Vezi? Ştiam eu!
    S-au întâmplat "chestii" în astea două zile de când stau fără tv!
    Totuşi, ceva tot am auzit: că Mişeaua Obama ameninţă cu divorţul, sătulă de viaţa de Doamnă. Primă Doamnă. Aşa e sau am înţeles eu greşit?
    Despre asta speram să scrii!

    RăspundețiȘtergere
  2. @renata
    Poate că pe mine nu mă tentează.
    Ai văzut că ştirile circulă foarte bine chiar dacă n-ar exista televiziunea?

    RăspundețiȘtergere