miercuri, 26 decembrie 2012

Roşia Montana


ElZap





Circulă tot felul de reclame legate de aurul acesta care este blestemul nostru. Eu nu am nimc a spune. M-a impresionat o poză.

De aici: http://an1954.wordpress.com/

Asta:


P1130334

Aşadar de dragul unui câştig, ce nici ăla n-o să fie al nostru, scufundăm sub mizerie şi otravă bisiericuţa asta în care s-au mărturisit, s-au cuminecat, s-au botezat şi s-au legat atâtea generaţii.

Nu pot să trec mai departe fără să-mi amintesc versurile lui Coşbuc.

De-avem un cimitir în sat
Ni-l faceți lan, noi, boi în jug.
Și-n urma lacomului plug
Ies oase și-i păcat!



Vorbind apoi, a zis Mîntuitorul:
-„Căzu din boabe-o parte pe cărări,
Şi paseri au venit de sus cu zborul,
Şi-obraznice-au mâncat şi-au dus în zări
Atâta grîu! Şi-amin, amin zic vouă.
Că-n minte am slujbaşii-acestei ţări.


Pentru cei curioşi putem urmări cum se ridică voalul de pe această minciună greţoasă.



Aşadar pentru asta a fost nevoie de o revoluţie în România.

Pentru banii lor ar trebui să tac eu şi cu mine toţi cei ce au ceva de spus. Pentru banii lor nişte dihori se tot iţesc la televizor ca să ne bage degetele în ochi.

Ca să spunem ce doresc ei. Sau măcar să tăcem.

Parcă nemernicii de dinainte erau ceva mai cumsecade, dacă putem să-i aliniem şi pe nemernici pe o scară morală.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu