sâmbătă, 15 decembrie 2012

Scurtări


ElZap

De câteva ore tot scurtez. Scurtez tot ce-mi cade în mână. Scurtez, tocesc cu responsabilitatea omului care e conştient că trebuie să lupte prin mijloacele pe care le are la îndemână împotriva terorismului.

Azi dimineaţă am rămas fără lame de ras, aşa că am plecat să-mi cumpăr un aparat de ăla de unică folosinţă. Am scos din buzunar metrul şi bomfaierul. Am măsurat şi am tăiat. Ce dacă nu avea drăcia aia 22 de centimetri. Vânzătoare se ruga în genunchi să nu tai, că aia e dimensiunea potrivită. Ce ştie o vânzătoare despre arme de distrugere în masă?! Aşa că am tăiat fără milă. Tuta aia vroia să mă bage în gura lui Powel. Culmea e că o chema şi Monica. Cum să ai încredere în astfel de nume?

Am tăiat şurubelniţele care mi-au ieşit în cale, cleştii de taiat trandafiri, am bontit toate acele şi sulele care puteau fi folosite la prefectură şi procuratură.

De acum pot spune că în ceea ce mă priveşte nimeni nu mă poate bănui că aş putea atenta la linişte şi integritatea cuiva. De mâine convoc o conferinţă de dezarmare generală. Ca cea de la Geneva, despre cae ştiu când a început dar nu ştiu când se va termina. Să scot înafara legii toate armele albe.

Procurorii se vor putea ocupa în linişte de oamenii care ie la referendum când au ei chef. Ce treabă au ei cu jaful economiei naţionale. Chestia cu subminarea economiei naţionale am rezolvat-o deja de Crăciun. Prin '89.

Dacă o să am timp o să mă ocup şi de alte chestii mai puţin importante, cum ar fi un Congres Mondial pentru interzicerea declaraţiilor ridicole. Măcar de alea de care râd curcile salvate de văduvie prin graţierea soţilor de Ziua Recunoştinţei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu