duminică, 17 ianuarie 2010

Frământări

ElZap

Ce mă poate pe mine frământa în lipsă autoimpusă de cafea?

Păi, ar putea să mă frământe zaţul, adică... dacă iese sau nu iese Honorius.
Mă interesează, doar pentru a verifica nişte cugetări din popor.

Bunăoară, dacă tot e să se aleagă praful de Parlamentul României, de ce nu am pune şi noi în urnă votul cu Honorius ştampilat. Mai rău decât votul ăsta nu-i nici măcar TNT-ul.

După noi, Prigoană, că potopul este prea scump pentru vremurile astea de criză.

Şi apoi, ce mai contează dacă iese unul bun sau unul prost, atâta vreme cât ţara a mers binişor chiar fără guvern, câteva luni. Mai rău e să ai guvern, că unii de-acolo ar putea avea iniţiative.

Guvernanţii noştri ar trebui plătiţi, doar pentru timpul în care dorm, că dacă nu sforăie s-ar putea să nu ne facă rău. Nu este sigur.

Aşteptăm.
Aşteptăm să se anunnţe rezultatul.
Cam cum am aştepta să vedem ce păţim după ce ne cade ghilotina pe grumaz.

Mai vedem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu