luni, 21 martie 2011

Opinie

ElZap

Eu nu am nicio opinie. Nici măcar una mică-mică.

Opiniei au doar ei. Cam cum avea reprezentantul Mongoliei la întâlnirile CAER, care în mod regulat avea opinia URSS, ce abia urma să fie formulată. Cine naiba e de vină că Mongolia începe cu M mare?

Opiniilie lor se înlănţuie armonios, mai ceva ca la şedinţele alea de FDUS. Doar prima formulare a opiniei colective e mai dificilă. Formularea următoare este deja caldă, taman cum era mâncarea crudă cosumată în serie pe frontul din Vietnam. Nici măcar nu li se face greaţă.

La ce bun să am opinii, când e clar că tot o mitralieră trebuie să iasă? Mai bine îmi iau scripca, mă aşez în faţa monitorului prin care se scurge internetul în viaţa mea şi mă prefac că îl bruiez.

Dacă cineva mă întreabă ce opinie am, o dau şi eu ca ăsta:



E bună? Dacă nu e bună pot să aleg orice număr par de cai. Sau spuneţi-mi dumneavostră care trebuie să fie opinia mea. Nu-i mai bine aşa?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu