marți, 23 iunie 2009

Ce se mai macină pe sub fustele cucoanelor

ElZap

Nu vă grăbiţi, n-o să mă refer la bancuri din alea porcoase, cu lămâia preschimbată-n citronadă, sau cu pumnul de mălai prefăcut în mămăliguţă cu brânză.

Văz însă că zilele astea se iau la ceartă două cucoane în plină stradă. Una din ele este o fostă jurnalistă, acum jurnalistă pe cont propriu, adică de blog. Cealaltă fostă ceva foarte vag, acum ministresă şi bonă pentru copii tâmpiţi.

Când se bat două femei, am obiceiul să nu mă bag în treburile lor, aşa că stau la o parte să văd ce iese. Nu iese cine ştie ce, că de când la noi a venit democraţia, toţi ăia mari se acuză de toate relele şi nimeni nu păţeşte nimic.

Vine şi o a treia. Asta e spurcată rău la gură şi la blog, aşa că le spurcă pe cele două certăreţe de stă cocoşul blondei pe gard ca un prost, mai ales când se trece la insinuări de genul: “xxx face parte din clasorul de timbre aplicate pe prezervativul lui yyy”.

Bag eu însă de seamă, că unii bărbaţi se cam bagă de la o vreme în luptele astea dintre femei. Asta nu-i a bună, îmi zic. Înseamnă că ceva mălai pică de la moara aia ascunsă sub fustele unor cucoane.

Azi pe la prânz, să tot fie pe la 1:50 pm, un astfel de mascul feroce, este întrebat de un piţifelnic, venit şi el fără nicio treabă la moara lui:

Domnule deontolog zzz
Nimic despre xxx ?
Nu e voie de la Zeus ?

La auzul ăstor vorbe, lui zzz îi sare muştarul, şi-l bagă direct în categoria uşoară a proştilor.

Acum, nu că m-ar pasiona luptele dintre cocoşi (mă rog, ăla marele este mai degrabă un clapon dresat), mai mult decât cârâiala dintre găinile astea politice, dar prea mi se pare că acela de i-a sărit muştarul, ar cam măcina ceva suspect sub fusta lui xxx. Altfel nu se explică de ce îl apucă mâncărimile ştie el pe unde şi lătratul aiurea, de câte lui ori lui madam ministresa, aka lui xxx, aka lui Monika Ridzi-Pidzi, i se aduce aminte că a prăpădit cam mulţi bănişori pentru a lustrui un număr de maşină.

Dacă te iau la ochi jurnaliştii ăştia, când o să ieşi cu sacul de tărâţe încinse de la moara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu