duminică, 22 noiembrie 2009

Votul de rom

ElZap


Sunt convins definitiv. Nimic nu-mi poate zdruncina încrederea mea în virtuţile votului liber.

Desfid pe oricine insinuează că votul se cumpără pe ulei, zahăr sau pe un pahar de tescovină. Despre alte bunuri mai consistente nici nu vreau să aud. Nici nu vreau să mă gândesc.

Vorbesc prostii cârcotaşii care spun că oamenii nu ştiu pentru ce votează. 99,99% sunt oameni care se orientează numai şi numai după doctrine politice. Pe astea le ştiu din scoarţă-n scoarţă, mai ceva decât ştiu unii codul rutier.

E o nebunie să crezi că oamenii stau la cozi interminabile de ore întregi motivaţi de niscaiva bănuţi pe care i-ar lua după ce fac o poză cu telefonul. Ce să pozeze ei? Ei stau pentru că sunt convinşi de rolul pe care votul lor îl are pentru propăşirea democraţiei, a echităţi, a … mai puneţi şi voi ceva aici.

Nu pot crede că un intelectual ar putea fi corupt, ca să se preteze la coţcării electorale. Intelectualii au coloană vertebrală. Intelectualii, sau semi cum le-am zis mai înainte stau civilizat la coadă în Gara de Nord. Alături de popor. Stau ca să vegheze ca nu cumva poporul să se rătăcească.

Nu-i aşa că mă pricep şi eu să mint?

Măcar atâta am învăţat şi eu în aceşti douăzeci de ani.

Acum să ascultăm ce a ieşit din votul acesta. Din votul sau din paharul de rom.

Să stăm bine să stăm, cum ar fi zis îngerii credincioşi.

Cu pace să luăm aminte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu