joi, 7 iunie 2012

Habar n-aveau ei



ElZap

Și nici măcar poveste nu-i!
Sau cel puțin așa ne lasă să credem cei ce relatează de la fața locului.

Asta, carevasăzică.

Pleacă așadar Nicolai Skuridin la plimbare cu MIG-ul din dotare și constată că ăla nu-l mai ascultă. Omul se dă jos din avion, și-l lasă să se prăbușească de capul lui. Cine era să rămână la manșă, după ce pilotul Nicolai a sărit? Pilotul automat desigur. Parcă poți să te bazezi pe un pilot automat.

Și totuși... Pilotul ăsta automat ia avionul de coarne și-l duce pe unde-i trece lui prin căpățână. De-aici apare și dandanaua, că uitasem să vă spun că avionul a plecat de undeva din Polonia, înarmat până-n dinți. Și trece avionul prin Germania (pe atunci democratică),  apoi prin cea mai federală Germanie, unde este este alergat o vreme de niște avioane americane și prietene F14. Când ajunge deasupra Olandei, avioanele Mirage vor și ele să intre-n horă și chiar o fac cu multă plăcere, de era să se încaiere hexagonul cu cu pentagonul.

Toată lumea dorea să-l doboare pe bicisnic, dar nu îndrăznea. Noroc cu pilotul automat care bagă de seamă că nu mai are combustibil, așa că se lasă domol peste o casă pe care o face una cu pământul, scutindu-i pe ogari de atâta alergătura.

Păcat! Păcat că nu știau rușii, sau sovieticii cum li se spuneau pe-atunci că ar fi existat o soluție mult mai simplă ca să-l oprească pe dumnealui din vreme.

Ar fi putut să-l modernizeze de pildă.

Dacă era modernizat, poate că nici nu se ridica de la sol, sau pica înainte de de a se urca. Mai știm noi o groază de povești de-astea. Scuteau o groază de bani, care ar fi intrat în buzunarele modernizatorilor, ca să aibă de ciubuc.

De-abia mai târziu au căpătat experiență, când au avut de furcă cu Mir.




S-ar fi putut lua după operațiunea vinerea neagră. Una tot de succes, c-așa-i în politică.
Păcat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu