duminică, 11 aprilie 2010

Un minut cu Doru Tufiş

ElZap






2 comentarii:

  1. Merci,ElZap pentru Doru Tufis.
    Pentru tulburatoarea Calina de care nu auzisem pana n-ai pus-o tu pe blog.
    Eu as face un clasament al blogurilor nu dupa numarul de accesari ci dupa numarul de cititori fideli. Si te-as nota cu 10 plus:))
    zazania

    RăspundețiȘtergere
  2. @zazania
    Şi eu te-aş numi cel mai sincer critic. Dacă de la tine reuşesc să smulg o apreciere pozitivă, apoi aia nu poate fi falsă.

    Să şii că o astfel de apreciere a blogurilor se face. Eu o văd de câte ori am chef. Tot Google o oferă. Este Google Analytics.

    De fapt, eu nici nu am un blog, ci un fel de prăvălie care e mereu deschisă. Lumea vine, ia dacă are chef, lasă o vorbă pentru mine sau ceilalţi vizitatori şi se întoarce când are chef.

    Asta e ţinuta obligatorie. Cheful nu trebuie să lipsească din garderoba vizitatorilor.

    Poate fi şi chef de ceartă.

    E un fel de club, cu întâlniri asincrone.

    RăspundețiȘtergere