luni, 24 mai 2010

The Rain in Spain

ElZap

Băiete, nimic n-ai învăţat. Absolut nimic. Geaba ai tras cu ochiul la textul lui Lerner şi cu urechea la muzica lui Loewe.

Ţi-o mai pun odată, ca să pricepi şi tu cum se face muzica.




Bagă bine de seamă la Higgins. A stat el de lemn Tănase pe lângă Eliza? Se vede cât de colo că n-a stat. Ca să ajungă personaj de operetă, a trebuit s-o înveţe câteva fraze.

Câteva fraze! Măcar atâta!
În Spania mimoza înfloreşte.
Tu ce-ai făcut? Nimic.

Mi-ai trântit pe sticlă fraza aia cu: "Rămâneţi aproape fiindcă NICI NU ŞTIŢI CE PIERDEŢI". Am stat, se înţelege. N-am pierdut nimic, că nici nu am câştigat ceva. Mi-am dat seama că n-ai fost în stare să te ridici la înălţimea lui Higgins. Tu n-ai reuşit să scoţi o vorbă. Cu cleştele, dacă era nevoie, şi tot scoteam o opinie. La tine, IOC! Tăcere totală.

Geaba se foiau asistentele tale de colo colo. Am avut senzaţia că văd dansul cu o statuie.

Tu n-ai învăţat nimic de la Lerner.
El n-a învăţat nimic de la Cervantes.

Dacă ar fi învăţat ceva, ar fi priceput că nu trimiţi o femeie să se lupte cu morile de vânt, când ţie îţi tremură fundul în pantaloni.

Mai ales când afară e furtună şi vântul e cât pe-aci să rupă pânzele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu