duminică, 5 februarie 2012

Cina cea de taină


ElZap



De taină n-a prea fost, de vreme ce toată lumea a aflat de ea. Altele au fost de taină, dar despre astea n-am aflat. Alea ne-au dat gata.

Am aflat chiar din gura domnului mormon cum vine treaba. Treaba vine cam cum declară dumnealui, fără să-l fi întrebat cineva.

"Am vazut ca au existat acuzatii in presa si din partea unor politicieni legate de asa numita petrecere de la Busteni. Va anunt ca sunt de religie mormona si noi nu bem alcool. Petrecerea de la Busteni a fost sponsorizata de Finante si BNR, scopul ei fiind sa cunoastem mai bine traditia si cultura Romaniei"

Că nu fumează şi nu bea e o chestie, dar că merge la nişte petreceri pantagruelice patronate de cine le-a patronat, e cel puţin o neruşinare.

Păi, atunci când ne spui nouă că trebuie să strângem cureaua, cum stăm cu chestiile alea la proţap? Ăla la proţap nu era Blejnar, din câte îmi dau eu seama.

Văd eu că "una vorbim şi alta fumăm" cum ar fi spus Arghezi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu